Kan ik mijn Plantenbox ook afhalen?

Vanwege het Corona Virus raadt het RIVM aan om thuis te blijven. We maken je het daarom gemakkelijk door de Plantenbox gratis te verzenden naar het afleveradres. 

Ik heb mijn Plantenbox gemist

Geen probleem. Als je jouw bestelling bent misgelopen biedt RedjePakketje deze de volgende werkdag ’s avonds weer aan. Deze niet-thuisservice wordt drie keer aangeboden. 

Kan ik een leveringsafspraak maken?

Zodra jouw bestelling verzonden is, ontvang je een verzendbevestiging met een Track & Trace. RedjePakketje houdt je op de hoogte van de planning en eventuele wijzigingen in het leveringsmoment. RedjePakketje biedt jouw Plantenbox(en) ’s avonds aan tussen 17:30 en 22:00 uur. De tijd van levering kun je niet handmatig wijzigen. 

Ik heb mijn Plantenbox nog niet ontvangen

Wat vervelend. Als je een verzendbevestiging ontvangen hebt met een Track & Trace kun je deze checken op onze verzendpagina. Heb je vragen over de status van jouw bestelling? Red je Pakketje is van ‘s morgens 9:00 tot ‘s avonds 22:30 uur bereikbaar om al je vragen te beantwoorden.

Hoe worden mijn planten ongeschonden geleverd?

Red je pakketje beschikt over een gesloten netwerk met zelfopgeleide chauffeurs. Zo vormen zij een efficiënte, duurzame keten. De plantenboxen worden allemaal verzonden met ‘’handle with care’’ dit zorgt ervoor dat de box altijd recht wordt vervoerd.